måndag 10 december 2012

Hej å hå


Men så glad jag blir 
över alla som har varit här
och läst och kommenterat ♥.

I kväll har vi haft
körkonsert och ibland 
lät det som om vi inte
hade övat någonting :).


~~~~~~~~~~~~~
Just nu är det en väldans
fart på det mesta.
Tycker att det händer 
något varje dag.

På jobbet ska vi skriva
individuella omdömen i 
alla ämnen på varje litet barn.
Svenska, matematik, musik, bild,
naturorienterande ämnen,
samhällsorienterande ämnen,
engelska (och idrott)är 
de ämnen som ska bedömas.
Jag har tjugosex elever 
jag ska skriva om. Eftersom 
vi undervisar i alla dessa 
ämnen, utom idrott just nu så, blir
det några rader att författa.

~
Dags att sova så man 
pallar med morgondagen.

annika



10 kommentarer:

  1. Förstår att det alltid är så mycket vid alla terminsavslut!!
    Livet är bra konstigt ibland...vissa tider kan jag nästan dö av leda och uttråkan...vissa tider rullar allt så fort och man hinner inte med i svängarna...lite mera jämvikt önskar jag mig.....

    Tror nog du och din kör lät jättebra ...jag vet det känns väl så där ibland men det brukar reda ut sig....för så illa är det inte när det gäller, eller hur ?? Körsång är ju nåt man mår så bra av och det är det viktigaste :)
    Ha en fin dag vännen
    Kramis från Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Din header är UNDERBAR!
    Förstår att det är mycket denna tiden när man är lärare, jag är inte avundsjuk på dig!
    Men julpysslet hinns nog med och det blir garanterat jul ändå!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker luciakrona du har! Tänk att det är lucia snart... ofattbart vad dagarna går fort. Snart får du jullov!

    Må så gott bland omdömen och körsång!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Förstår att det är ett fulltecknad program just nu...!! Vi hade ju en liten diskussion om det på vägen till Kristinehamn vill jag minnas, att mer och mer läggs på er. Julledigheten blir ju inte då riktigt vad den kanske borde vara, man har fullt upp med att ladda batteriet till nästa termin och hämta andan kan jag tänka, istället för att hinna njuta också. Var nu rädd om dej vännen, hör av dej när du har tid att träffas!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. känner lite likadant, fullt upp just nu fast jag inte jobbar.hela tiden nåt.
    lycka till med all skrivning.du kan ju klassas som författare efter ditt stora projekt. läreren har nog massor jobb.
    ~M~

    SvaraRadera
  6. Fullt fart med andra ord, glöm inte ta några djupa andetag mellan varven :-) hoppas du får en fin tisdag.

    SvaraRadera
  7. Ja så hittade jag dej igen :-) Tur för mej det :-)
    Full fart har du nu så klart med jul och jobb.
    Här har jag återhämtningens tid och den känns rätt jobbig.
    Men men det ska nog fixa sej detta också.
    Ha nu en bra fortsatt vecka.
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  8. Var rädd om Dig mitt i alla måsten och unna Dig vila och återhämtning!

    Är själv på gång med konserterande till helgen och nästa vecka.
    Blir spännande att koma utanför dörren lite?

    Stor Kram

    Caroline

    SvaraRadera
  9. Så det är här du håller till numera ;).
    Ja nu är det verkligen mycket som händer innan jul och man vill hinna med så mycket. Bara man unnar sig att bara vara då och då också.
    Kan tro att det är extra mycket nu i skolan med alla personliga omdömen som ska skrivas.
    Önskar dig en fortsatt bra vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. Hittade inte dig först men här är jag nu ;-) Det är mycket nu, och redan är det lucia. Varje år samma sak men hinner inte riktigt med. Men det är väll så det ska vara.

    Hoppas att du får en fin luciadag//Kram

    SvaraRadera

Välkommen att skriva en liten hälsning här.

♥ tack för den.

annika